Přes 1 000 přítomných bylo 12. ledna 2007 svědkem toho, jak společnost Fleishman-Hillard ovládla letošní udělování cen PRWeek Awards v New Yorku. Získala dvakrát více prvních ocenění za kampaň, než jakákoli jiná agentura. Navíc si odnesla čtyři nejvyšší uznání a titul „PRWeek kampaň roku“ za kampaň E.R.A.S.E. realizovanou newyorskou pobočkou agentury.
Projekt E.R.A.S.E. byl vytvořen proto, aby se v New Yorku odstranily rozdíly v léčbě dětí s astmatem. Odborná péče je ochotně poskytována těm, kteří si to mohou dovolit, ale běžní občané čelí omezenému přístupu dokonce i k základnímu lékařskému ošetření.
Udělení takovéto ceny je velmi potěšující, o to více, že program E.R.A.S.E. vznikl přímo v pobočce Fleishman-Hillard New York. Vycítili potřebu společnosti, navrhli akční plán a uskutečnili jej – to vše bez podpory klienta či korporátního sponzora.
Projekt E.R.A.S.E. byl zvolen kampaní roku, protože jde příkladem celému oboru PR a zaslouží si velké uznání. Julia Hood, editorka PRWeek řekla: „To, co přineslo tomuto programu ocenění Kampaň roku, byla jeho integrita a autentičnost, jeho zaměření na komunitní téma, vztahující se na samotné členy komunity i na širší veřejnost. Jak jeden z porotců poznamenal, Fleishman-Hillard vytvořil pro své klienty a jejich konkurenci model, který je hodný následování.“
Agentura také získala čtyři čestná uznání. Do soutěže bylo přihlášeno více než 800 prací usilujících o ceny ve 33 kategoriích.
Agentura Fleishman-Hillard zvítězila v následujících kategoriích:
PRWeek Campaign of the Year 2007 Fleishman-Hillard: E.R.A.S.E.ing the Divide: Giving Underprivileged NYC Kids a Clean Slate in Fighting Asthma
Community Relations Campaign of the Year Fleishman-Hillard: E.R.A.S.E.ing the Divide: Giving Underprivileged NYC Kids a Clean Slate in Fighting Asthma
Multicultural Marketing Campaign of the Year Bank of America with Emanate and Fleishman-Hillard: SafeSend Helps Unbanked Hispanics Save Money on Mexican Mother’s Day
Corporate Brand Development Campaign of the Year Fleishman-Hillard and AT&T: Launching the New AT&T
Public Sector Campaign of the Year Fleishman-Hillard Kansas City and Kansas City, MO, Health Department: Did you take syPHILis Home Last Night?
Multicultural Marketing Campaign of the Year (Honorable Mention) Fleishman-Hillard and Royal Caribbean Intl: Royal Caribbean Art Auction Series, A Royal Celebration of Art
Technology Campaign of the Year (Honorable Mention) Fleishman-Hillard and Zillow.com: Zillow.com and Fleishman-Hillard Build the Best (Web) Home in Town
Public Affairs Campaign of the Year (Honorable Mention) Fleishman-Hillard and The Coalition for Asbestos Reform: Dealing the Deathblow to Flawed Legislation
Community Relations Campaign of the Year (Honorable Mention) American Academy of Dermatology and Fleishman-Hillard: Setting a Guinness World Record
-red-