Světoznámý výrobce značek a technologií pokračuje ve své strategii podpory vrcholných mezinárodních sportovních akcí. Letos bude sponzorovat Mistrovství světa v ledním hokeji, které startuje 27. dubna v Rusku. Poprvé využila společnost Henkel netradičního spojení mužského sportu a tradiční cílové skupiny svých výrobků v roce 2004, když se stala oficiálním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji v České republice. Sponzoring Mistrovství tak poprvé reprezentoval můstek mezi Henkel světem a hokejovým světem, mezi ženskými a mužskými zájmy.
Hokej, nejrychlejší kolektivní sport, má mnoho příznivců nejen v Rusku, ale těší se vysoké mezinárodní popularitě. V řadě zemí střední a východní Evropy si vybudoval dlouholetou tradici. Na světovém šampionátu bude společnost Henkel vystupovat ve druhé nejvyšší skupině sponzorů hned po hlavním sponzorovi, kterým je Škoda. Vedle korporátní značky Henkel se na mistrovství objeví i produktové značky Ceresit a Persil, a to hlavně na reklamních panelech.
Co mají společného firma Henkel a hokej? Jedním slovem kvalitu. I proto bylo motto společnosti „Kvalita od firmy Henkel“ pro účely mistrovství upraveno na sportovní verzi „Kvalita vítězí“. Vhodným využitím této přitažlivé sportovněspolečenské události chce Henkel zdůraznit své zaměření na kvalitu a inovace. Obchodně marketingovým cílem firmy je upozornit na sebe média a zároveň zvětšit svou spotřebitelskou základnu.
Společnost Henkel sponzoruje sportovní akce na národní i mezinárodní úrovni již celou řadu let. Mezi celosvětově známé projekty podporované výrobcem značkových výrobků a technologií patří turnaje v plážovém volejbalu v Paříži a Klagenfurtu, závod motorových člunů Rubson Raid Turquoise a také rallye Paříž-Dakar.
-red-