Knihy

Ludvík Čichovský: Marketingové procesy a jejich metodologické propojení na tisková media

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 5.3.2007.

Ukázka z další kapitoly:

Marketingové procesy a jejich metodologické propojení na tisková media
Marketingové procesy a marketingová metodologie. Marketingová činnost v podnikatelských subjektech, které přijaly nadnárodní podnikatelskou filosofii tvorby hodnot pro předem určené trhy (zákazníky, uživatele a spotřebitele hodnot) je vnímána jako řešení marketingových projektu v režimu CPM (Corporate Performance Managementu), tj. řízení výkonu marketingových procesu a řízení výkonnosti marketingových jednotek. Těmito jednotkami mohou být samostatně pracující marketingoví pracovníci, nebo jejich seskupení v marketingových odděleních, útvarech odborech nebo dokonce v samostatně pracujících marketingových strategických jednotkách.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

  1. International management trainee
    Modletice
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!