Tommy – to je název nového časopisu společnosti Tommy food, která se jako jediná společnost na českém trhu zabývá rozvozem čerstvého jídla po Praze. Nové médium, které je v Praze doručováno zdarma se čtrnáctidenní periodicitou, obsahuje nejen nabídku jídel, ale také řadu zajímavých informací z kulinářského světa.
„Časopis má moderní vzhled, je vydáván v oblíbeném formátu A4 v obálkové křídě s vnitřními stranami LWC. Vzhledem k tomu, že se dostane do rukou celé řady příjemců nejen z komerční sféry, které je takto možné efektivně oslovit, jsou ceny inzerce ve srovnání s ostatními časopisy velice příznivé,“ uvádí Olga Hašková, marketingová manažerka společnosti Tommy food.
Protože filosofií společnosti Tommy food je vařit kvalitně, výživně, ale zároveň zdravě, je jednou z hlavních rubrik právě zdravá výživa. Čtenáři zde také najdou rubriky o slavných jedlících, rubriku slovo šéfkuchaře, držitele stříbrné medaile ze soutěže Gastro Vavřinec pana Marka Neumanna nebo rozhovory se známými osobnostmi ze světa showbusinessu. Časopis Tommy vychází v nákladu 80 tisíc výtisků.
Hlavní cílovou skupinou jsou podle vyjádření Haškové především zaměstnanci společností, kteří neradi opouštějí svoji kancelář a dávají přednost dovozu zdarma objednaného jídla přímo do kanceláře. Právě velká škála společností od investičních přes pojišťovací až po malé a střední podniky, které patří mezi klienty společnosti Tommy food, je největší výhodou a zároveň důvodem, proč inzerovat právě v tomto časopisu a efektivně oslovit svým sdělením cílovou skupinu.
Společnost Tommy food tak nabízí ojedinělý balíček několika druhů reklamy, který doplňuje možností roznosu reklamních letáků spolu s jídlem. Další formou reklamy je pronájem panelů na střeše aut, rozvážejících jídla po celé Praze a přilehlém okolí. Auta mají jasně oranžovou barvu a jsou velmi dobře viditelná i v hustém provozu.
Standardní formou reklamy pro potenciální inzerenty jsou potisky na termofoliích, kterými jsou překryty jídelní misky. Ty jsou baleny speciálním strojem na neprodyšné balení jídla, které je tak chráněno před vnějšími vlivy. Samozřejmostí je možnost inzerce na domovských stránkách www.tommyfood.cz s průměrnou denní návštěvností okolo 50 tisíc uživatelů.
Jídla společnosti Tommy food je možné objednat telefonicky, faxem, nebo přes internet, kde se může zákazník v případě zájmu i zaregistrovat. Dále může využívat formu jednorázové úhrady za určité období a není tak zdržován každodenní platbou v hotovosti. Výhodou registrace je také bonusový systém umožňující zisk mikrovlné trouby.
Platba je možná ve formě stravenek, které společnost Tommy food akceptuje. Jídla jsou rozvážená v pracovních dnech mezi desátou a čtrnáctou hodinou speciálními vozy, které spolu s certifikátem HACCP splňují nejvyšší evropské standardy.
Společnost Tommy food vznikla v druhé polovině roku 2006 a v současnosti zaměstnává přes čtyřicet zaměstnanců. Jídla jsou vždy připravována ve stejný den, kdy jsou rozvážena. Pestrost výběru je zaručena každodenní nabídkou až deseti jídel, které si zákazník může objednat předchozího dne do 18 hodin.,,Aby naše nabídka byla vyvážená, skládá se vždy jak z pokrmů vařených z různých druhů masa, tak i z vegetariánských a sladkých jídel“, dodává Hašková.
– red –