V dnešním světe prudce vzrostl počet pracovních míst, u kterých je vyžadována důkladná znalost managementu. Ve vedoucích kruzích, kde lze nalézt spoustu konceptů a různých výrazů, kterým chybí všeobecně známé nebo přijatelné definice, můžeme pozorovat sémantické zmatení. O termínech jako je podnikatelský koncept, stupeň vertikální integrace, benchmarking nebo Bostonská matice se už veřejnost možná něco doslechla, ale kolika z nich skutečně zcela rozumí? Sémantiku (význam a porozumění) v oblasti managementu lze tedy podstatným způsobem stále vylepšovat.
Tato kniha je určena řídícím pracovníkům. Nabídne jim 300 nejdůležitějších termínů abecedně seřazených, které by měli nejen znát, ale především jim rozumět. U každého z termínů následuje podrobný výklad s příklady z praxe. Termíny jsou navíc v řadě propojeny klíčovým odkazem. Čtenář si tak vytvoří komplexní přehled.
Český termín má u sebe uveden anglický ekvivalent. Uživatel si rozšíří svůj slovník. Publikaci nechybí ani anglicko český převodník.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Management od A do Z – 300 důležitých pojmů s výkladem a příklady
Bengt Karlöf, Fredrik Helin Lövingsson
pevná vazba
formát knihy: 167 mm x 225 mm
328 stran černobílých
Datum vydání: listopad 2006
Prodejní kód: KE0377
ISBN: 80-251-1001-X, EAN: 978-80-251-1001-0