Internetbanking ČSOB a Poštovní spořitelny zlomil před Vánocemi veškeré rekordy v počtu transakcí. Oproti předchozímu období se počet transakcí provedených přes internetové bankovnictví ČSOB zvýšil o 46 %, u Poštovní spořitelny dokonce o 63 %.
Rekordní týden byl od 11. do 17. prosince, kdy klienti ČSOB a Poštovní spořitelny provedli více než 5,5 milionu transakcí, což je nejvíce v letošním roce.
Množství transakcí uskutečněných prostřednictvím internetového bankovnictví ČSOB vzrostlo oproti průměru z předchozího období o 46 %. U Poštovní spořitelny se jednalo o nárůst dokonce o 63 %. Souhrnný nárůst představoval tedy bezmála 50 %.
Jedním z důvodů tohoto nárůstu může být i fakt, že ČSOB a Poštovní spořitelna mají tuto „cestu do banky“ velmi dobře zabezpečenou a klienti jí tedy důvěřují. Byly dokonce první na trhu, jež v nedávné době zavedly SMS klíč i pro pouhý vstup do aplikace.
Internetové bankovnictví je jedním z pohodlných způsobů, jak komunikovat s bankou, přičemž ČSOB a Poštovní spořitelna navíc zajišťují množství výhod spojených s jeho využíváním. Veškeré poplatky za služby internetového bankovnictví jsou minimalizovány a jsou tudíž mnohem výhodnější než u klasické přepážkové obsluhy. Dalšími výhodami pro uživatele internetových bankovních služeb je například oficiální podpora prohlížečů Explorer, Netscape, Mozilla včetně verze Firefox či Opera, služba platební tlačítko umožňující přímou platbu přes síť mezi klientem a obchodem nebo právě zvýšená bezpečnost při pouhém přihlašování do internetového bankovnictví zajišťovaná pomocí SMS klíče.
– red –