V čem je publikace zajímavá? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.
Titul je určen pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů a pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.
V knize se čtenář dozví:
- co je hodnota a co předmět marketingu
- jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování
- jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí
- čím se vyznačuje globální marketing
- která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi
- proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat
- jak a proč nakupují organizace
- co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky
- jak vyvíjet nové produkty
- že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější
- čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty
- jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka
- v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing
- co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky
- proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový
- jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci
- jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Marketing – Očima světových marketing manažerů
Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
pevná vazba
formát knihy: 210 mm x 297 mm
512 stran černobílých
96 str. plnobarevných
Datum vydání: listopad 2006
Prodejní kód: KE0378
ISBN: 80-251-1273-X, EAN: 978-80-251-1273-1