Přes 200 registrovaných delegátů navštívilo odbornou konferenci Category Management 2006, která se uskutečnila na sklonku listopadu v kongresových prostorách TOP HOTELu Praha a byla již pátým výročním setkáním profesionálů této oblasti.
Hlavní téma konference – Role značek v různých formátech – přineslo až nečekanou otevřenost ze strany prezentujících obchodníků a některé pasáže prezentací bylo možné chápat i jako návody pro jednání s nimi. „Pozorovatelé“ trhu přinesli také v jistém slova smyslu návody, a to jak je možné se dívat a interpretovat trendy na trhu a jak je využít pro konkrétní rozhodování. Prezentacím na téma budování struktury sortimentu z pohledu značek v podání zástupců společností KONZUM, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí, GLOBUS a INCOMA Consult předcházela prezentace Wolfganga Twardavy z GfK Germany, jež auditoriu nastínil některé zkušenosti s využíváním A-brandů v německých diskontech. Navazující panelová diskuse se zástupci společností HENKEL, KOFOLA, PENNY MARKET a TESCO potvrdila sílící zájem o problematiku Category Managementu u nás.
Organizátorem konference byla již tradičně poradenská společnost INCOMA Consult ve spolupráci s odborným garantem GfK Consumer Tracking a uskutečnila se za podpory řady partnerů v čele se zlatým partnerem – společností Kofola.
– red –