Společnost Schneider Electric se rozhodla zlepšit komunikaci se svými zákazníky a partnery prostřednictvím nové služby Zákaznického centra. Na centrálním telefonním čísle a emailové adrese je zákazníkům a obchodním partnerům k dispozici tým zkušených odborníků, kteří jsou připraveni rychle a profesionálně reagovat na obchodní, logistické a technické dotazy. Aby toho byli pracovníci Zákaznického centra schopni, musí mít nejen potřebné zkušenosti, ale i kvalitní technické zázemí.
Společnost DIGI TRADE vyvinula systém, který poskytuje jednotné prostředí pro zaznamenávání incidentů, vyhledávání jednotlivých dotazů a odpovědí na ně. Zároveň zajišťuje eskalaci nezodpovězených dotazů a umožňuje sledování statistik provozu Zákaznického centra. Systém je propojen s firemním CRM.
Společnost Schneider Electric na tomto systému oceňuje především přehlednou evidenci dotazů i stížností. Došlo k eliminaci pozdních odpovědí a možnosti ztráty zákaznického dotazu. Komunikace se zákazníky je centralizovaná a společnost získala nad touto oblastí detailní kontrolu. Zákaznické centrum se stalo důležitým zdrojem informací o spokojenosti zákazníků. Na základě statistických dat, která aplikace poskytuje, je možné provádět řadu analýz a zlepšovat tak poskytované služby.
– red –