Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 6.11. 2006.
Ukázka z další kapitoly: Komunikace v marketingu a v obchodu
Ještě než se pustíme do probírání tématu subkapitoly 4 z pohledu nových trendu cítím, že je nutné alespoň ve stručnosti zrekapitulovat, že komunikace je základem úspěšného, efektivního a konkurenceschopného marketingu i obchodu realizovaných v souladu s marketingovou podnikatelskou filosofií tvorby hodnot pro předem zjištěné, oslovené a poznané tržní segmenty – zákazníky nebo spotřebitele.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.