Od října 2006 začnou Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. První kapitola bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 16/10 2006.
Ukázka z první kapitoly:
Nyní Vám předkládám tedy v poradí třetí pokračování moderních trendu v marketingu, pro které jsem záměrně zvolil název Moderní pojetí marketingu pro praxi. Jeho text sumarizuje vývojové trendy marketingu jako marketingové životní a podnikatelské filosofie tvorby hodnot pro adresnou spotřebu v letech 2001 až 2005. Role autora předkládané publikace, která souběžně v globalizovaném světe s rostoucími rysy kyberprostoru vychází také souběžně v elektronické verzi na CD nosiči, není identifikována s pozicí všemocného „guru“ ale strukturována do názorného předložení a ukázání progresivních směru marketingu, jejich dynamiky a rozvoje, jenž mohou Vám, čtenářům, nabídnout efektivní nástroj i poznatkovou bázi, jak docílit svého vysněného místa na slunci života, podnikání, jakékoliv činnost obecně pak Vašich životních cílu.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.