Komunikace

Potěšte Kmotra!

Kontroverzní soutěží „Potěšte Kmotra!“, upoutala v první polovině roku pozornost společnost Electronic Arts Česko, česká pobočka celosvětového lídra na poli videoher. Originální soutěž byla spuštěna při příležitosti uvedení nové hry The Godfather (Kmotr) na český trh.

„Míra korupce a nezodpovědné chování vládních složek začíná poněkud komplikovat rodinné obchody,“ oznamoval průvodní dopis k soutěži. „To si žádá akci: Vyražte do ulic. Hledejte důkazy nezodpovědného jednání policie a zašlete Kmotrovi fotografie policistů stojících mimo zákon.“

Cílem soutěže bylo zvednout povědomí o nové videohře a také podpořit návštěvnost zbrusu nových soutěžních stránek společnosti (www.easouteze.cz).

ZÁKLADNÍ INFORMACE
Společnost: Electronic Arts Česko
PR & Marketing Coordinator: Andrea Šmídová
PR agentura: PR POINT
Mediální partner: deník 24hodin
Výběr z výstupů: TV NOVA, deník Právo, Novinky.cz, deník METRO, deník 24hodin, měsíčník Men´s Health, týdeník Týden, měsíčník Maxim, měsíčník Playboy, čtvrtletník LOOK a další

Hlavní výhra:
dvě letenky do evropské destinace dle vlastního výběru, věnovala společnost SkyEurope, další soutěžící dostali videohry od společnosti Electronic Arts
Průběh soutěže:
Soutěž byla vyhlášena na mafiánském večírku pro novináře a přátele Electronic Arts ve stylové pizzerii Lucky Luciano. Nechybělo casino, přestřelky a samozřejmě ani herní konzole, kde si na večírku launchovanou hru bylo možné vyzkoušet.
Mediální partner soutěže, deník 24hodin, 7 týdnů zveřeňoval vybrané soutěžní fotografie s vtipným popiskem a odkazem na web www.PotesteKmotra.cz (který byl přesměrován na www.easouteze.cz).

Potěšte kmotra

Mediální ohlas:
Cílena byla především lifestylová a zpravodajská média, informace o soutěži byly aktivně a úspěšně nabízeny i do auto-moto titulů. Kromě mediálního partnera velký prostor akci věnovaly např. deníky Bohemia a deník Právo a jeho webový server Novinky.cz, což se obratem projevilo na markantním zvýšení návštěvnosti webu www.easouteze.cz.

Vítězné snímky:
Celkem soutěžící zaslali přes sto fotografií, počínaje policejními auty parkujícími na přechodech, místech vyhrazených pro invalidy, zákazech zastavení nebo v nepřehledných úsecích, přes policisty v neúplné uniformě až po policejní felicie v potoce, hromadné havárie policejních vozů nebo pohotové fotografie odtahovaných aut městské policie…

Vyhlášení soutěže:
Informace o ukončení soutěže se kromě několika deníků (např. celostránkové galerie v denících METRO nebo Aha!) a časopisů objevila i v hlavním Televizním zpravodajství na TV NOVA.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!