Společnost NextiraOne Czech oznámila, že úspěšně dokončila projekt modernizace hlasového systému ve společnosti Čepro. Modernizované řešení přinese společnosti Čepro kvalitnější funkcionality a významné úspory z komunikačních nákladů. Nový systém založený na technologiích Alcatel byl spuštěn do provozu koncem června.
Společnost Čepro předtím provozovala ve svých 13 lokalitách v ČR původní síť ústředen Alcatel, která byla postavena na starší verzi technologie VoIP. V rámci nynějšího projektu došlo k upgradování a zkvalitnění původního VoIP řešení. Předmětem projektu byla rovněž realizace dispečerského (konferenčního) systému založeného na kombinaci klasické a IP telefonie. Vedle služeb právě dokončené implementace nového řešení bude navíc NextiraOne Czech po dobu dvou let poskytovat služby podpory postavené na vzdáleném dohledu komunikační infrastruktury.
„Našimi klíčovými požadavky bylo pokrytí komunikačních potřeb moderní komunikační infrastrukturou, která by nám poskytla nižší náklady, lepší funkčnost a otevřenost do budoucna,“ řekl Mgr. Tomáš Zikmund, tiskový mluvčí společnosti Čepro. „Společnost NextiraOne Czech nám tyto požadavky splnila.“
Předpokládaná návratnost investice byla spočtena na 18 – 20 měsíců, a to hlavně díky úsporám na hlasových okruzích a telefonních poplatcích mezi jednotlivými lokalitami. Dalším přínosem řešení jsou nové funkce, např. nahrávání hovorů, hlasová pošta, počítačová telefonie a do budoucna možnost integrace s počítačovými aplikacemi (typicky MS Exchange). A nakonec, nezanedbatelnou výhodou jsou garance fungování systému díky dohledovým službám NextiraOne Czech, kdy se zákazník nebude muset starat o případné výpadky, opravy a údržbu systému.
– red –