Poštovní spořitelna má nový design svých webových stránek. Od konce minulého týdne mohou návštěvníci na serveru www.postovnisporitelna.cz najít prezentaci s jednoduchou navigací a rychlým přístupem do internetbankingu.
Oproti předešlé verzi zůstala struktura webu stejná, ale nyní doprovází informace o produktech pro občany, podnikatele, juniory a seniory hravé 3D ikonky zobrazující typické představitele jednotlivých segmentů. Klienti využívající službu MAX Internetbanking PS zase bez problémů najdou cestu k obsluze svých účtů přímo z úvodní strany. „V současné době máme bezmála devadesát tisíc klientů s internetovým bankovnictvím. Jejich počet stabilně roste, a tak jim tímto krokem chceme ulehčit práci,“ vysvětluje Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.
Na webu lidé najdou například seznam poboček, přehled produktů nebo online formuláře k objednávce služeb. Současný redesign je pouze mezikrokem, kompletně nový web by měl být k dispozici během roku 2007. „Letos na jaře jsme začali nabízet některé nové produkty, třeba hypotéku. Zároveň jsme zrušili poplatek za příchozí platby a dále zlepšili naši nabídku. To způsobilo nejen vzrůstající zájem o naše služby, ale zákonitě i poptávku po informacích na webu. Proto jsme se rozhodli přispět k pohodlí všech jeho návštěvníků,“ dodává Zrzavecký.
Počet uživatelů internetového bankovnictví Poštovní spořitelny vzrostl oproti konci roku 2005 již o 50 procent. Podle analýzy nezávislé výzkumné agentury NMS se jedná o vůbec nejpohodlnější kanál elektronického bankovnictví jak pro občany, tak pro studenty a hlavně pro podnikatele. Elektronické bankovnictví nyní využívá 34 procent klientů PS s běžným účtem.
– red –