Reklama

Pilsner Urquell pokračuje v reklamní kampani spojené se slavnými momenty české historie

Jednu z největších a nejvýpravnějších pivních reklam v dějinách České republiky představí Pilsner Urquell dne 26. června. Na všech českých televizních kanálech začne běžet reklamní spot, který spojuje tento český pivní klenot s Bedřichem Smetanou a chvílí, kdy komponuje „Mou vlast“.

Pilsner Urquell tak představuje již čtvrtý reklamní spot ve své úspěšné televizní prezentaci této značky. Realizací nejnovějšího provedení televizní reklamy byl pověřen belgický režisér Xavier Mairesse (počítaný mezi předních 100 reklamních režisérů na světě). Reklamní spot určený výhradně pro český trh vyvinula agentura Leo Burnett a natočila jej ve spolupráci s produkční společností Dawson Production. Spot bude nasazen v délce 60 vteřin v kombinaci s kratší 40vteřinovou verzí.

„Nová reklama navazuje na předchozí spoty Jungmann, Národní divadlo a Laurin & Klement. Jejich společným vodítkem je spojení značky Pilsner Urquell se slavnými momenty a významnými činy v české historii. Značku samu o sobě lze považovat za jeden z nejvýraznějších symbolů České republiky, do uvedených významných momentů Pilsner Urquell tedy přirozeně patří,“ řekl Petr Polák, manažer značky Pilsner Urquell. „Navíc za touto exekucí stojí jednoduchý, milý a velmi silný nápad, což není na českém reklamním trhu věc obvyklá,“ doplnil.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!