Týdeník Ekonom spolu s Asociací Public Relations Agentur zveřejnily seznam projektů nominovaných na Cenu týdeníku Ekonom za public relations v roce 2005 v kategoriích Corporate Reputation, Business-to-Consumer PR a Community Relations. Vítězné projekty budou slavnostně vyhlášeny večer 30. května po ukončení konference Řízení firemní reputace – Reputation Management pořádané pod záštitou předsedy Senátu Parlamentu ČR MUDr. Přemysla Sobotky.
NOMINACE PODLE KATEGORIE
CORPORATE REPUTATION:
Nová tvář ZOO Praha (ZOO Praha)
Předražené mýto (BISON & ROSE Public Relations/Autostrade)
Vize 2008 – komunikační podpora pro integrace skupiny ČEZ (ČEZ)
BUSINESS TO CONSUMER PR:
Svobodné bankovní volby (BISON & ROSE Public Relations/Poštovní spořitelna)
Uvedení Windows XP Media Center na český a slovenský trh (Microsoft/CoLin)
Zvědavá Veselá kráva (Donath-Burson-Marsteller/BEL Sýry Česko)
COMMUNITY RELATIONS:
Každých 5 hodin…, (AVON COSMETICS)
McDonald‘s Cup (McDonald‘s ČR)
Občanská volba společnosti Plzeňský Prazdroj (Plzeňský Prazdroj)
Vodní kufřík – tajemství vody (Nadační fond Veolia/Veolia Voda)
Zdravá pětka (Ahold Central Europe)
BUSINESS TO BUSINESS:
V této kategorii nebyly na Cenu týdeníku Ekonom nominovány žádné projekty.
– red –