Letošní rok znamená revoluční vlnu v letním portfoliu značky Radox, jedničky v segmentu bylinné koupelové kosmetiky. Značka se zaměřila na detailní potřeby jednotlivých spotřebitelských skupin a připravila nový komunikační i prodejní koncept pro nejoblíbenější sprchové gely, deodoranty a antiperspiranty. A to vše v nových dynamických designech a s řadou novinek.
Od začátku května se ve vybraných řetězcích a drogeriích objeví oblíbené sprchové gely a antiperspiranty Radox v novém moderním designu. O kompletní zajištění návrhů nové řady designů značky Radox se postarala agentura Dílna. „O přírodní bylinnou kosmetiku má zájem stále mladší generace, proto je důležité přizpůsobit i jejich design. Radox je nejrychleji rostoucí značkou v segmentu sprchových gelů (zdroj: MEMRB 2004), v kategorii DEO antiperspirantů, do které jsme se začlenili minulý rok, jsme po 6 měsících dosáhli 4,1% obratového tržního podílu (zdroj: AC Nielsen),“ říká Petra Dlouhá, brand manager značky Radox (společnost Sara Lee, divize Drogerie & Kosmetiky).
Podle nového obchodního konceptu se sortiment sprchových gelů a kuličkových antiperspirantů a sprejů rozdělil na tři speciální řady: pánskou FOR MEN, unisexovou ACTIVATE&RELAX a extra pečující řadu s mléčnými proteiny pro citlivou pleť RADOX CARE. „Spotřebitel vyhledává výrobky uspokojující konkrétní potřebu, například po sportování, pečující s vysokým obsahem vitamínů a minerálů, a podobně. Novými produkty se snažíme reagovat na konkrétní potřeby jednotlivých spotřebitelů,“ dodává Petra Dlouhá.
– red –