Asociace POPAI CE zahájila sérii workshopů na vybraná témata z oboru in-store komunikace pro studenty Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. POPAI CE tak realizuje projekt společné spolupráce s vysokými školami, kdy do přednáškového programu školy jsou zařazeny semináře vedené zástupci POPAI CE, na kterých mají studenti i další zástupci VŠ příležitost získat nové informace z oboru včetně případových studií a praktických příkladů.
První workshop pod názvem „Zážitek z nákupu jako nová forma marketingové komunikace“ se konal 3.května 2006 v prostorách Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Přednášejícími byli Daniel Jesenský, vice-prezident POPAI CE a Libor Jordán, člen rady asociace.
Obsah semináře se zaměřil na úvod do problematiky in-store komunikace a in-store marketingu (co je POP a POS, hlavní funkce a dělení těchto prostředků komunikace, jak pracovat s POP, jak měříme jejich efektivitu) a na současné trendy v oblasti in-store komunikace značek včetně dalších perspektiv vývoje oboru.
V rámci prezentací byla představena řada konkrétních příkladů z maloobchodních prostředí, které působí na emoce zákazníka, případové studie o měření efektivity POP, příklady trendových POP a uspořádání prodejen.
Zájem o prezentovaná témata potvrdily četné dotazy účastníků workshopu, na které lektoři odpovídali při diskuzi v závěru akce.
Na základě další komunikace a interaktivní spolupráce se studenty bude tento projekt pokračovat ve formě dalších odborných akcí na aktuální témata z in-store reklamy a podpory prodeje. Workshopy jsou již plánovány na dalších vysokých školách, například zájem o tuto spolupráci projevili zástupci Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava a jednání probíhají i s dalšími vysokými školami v ČR.
– red –