Společnost Fleishman-Hillard postoupila s 11 nominacemi do finále 2. ročníku evropských Sabre Awards 2006, prestižní mezinárodní soutěže v oboru public relations. Mezi finalisty se kromě tradičně úspěšných poboček jako je Londýn nebo Dublin probojovalo i nejmladší evropské zastoupení z Varšavy.
Úspěch zaznamenalo celkem 7 poboček Fleishman-Hillard a uspělo v nominaci do 10 kategorií. Kromě výše zmíněných se jedná o pobočky v Bruselu, Paříži, Berlíně nebo Johanesburgu. S celkovým počtem 11 nominací se Fleishman-Hillard umístil na 2. místě za Weber Shandwick a před svými konkurenty jako je Edelman nebo Ketchum. Stejný počet nominací získaly společnosti Burson-Marsteller a Ogilvy.
Vítězové evropských Sabre Awards budou oznámeni 24. května na slavnostní recepci v Berlíně.
Přehled úspěšně obsazených kategorií a projektů:
Farmacie
Sanofi Pasteur, Fleishman-Hillard Dublin
Oncology on Canvas, Fleishman-Hillard Londýn
Fashion & beauty
P&G Vicks First Defence Launch, Fleishman-Hillard Londýn
FMCG
Pampers World of Babies, Fleishman-Hillard Londýn
Issues Management
Procter & Gamble Science in the Box, Fleishman-Hillard Brusel
Korporátní komunikace
CFBP 2005 Reputation Building Campaign, Fleishman-Hillard Paříž
Maloobchod
SuperValu Kids in Action MSVC, Fleishman-HIllard Dublin
Spotřebitelský marketing
Banking Association of South Africa, Fleishman-Hillard Johanesburg
Veřejný sektor
Einstein Year 2005, Fleishman-Hillard Německo
Vzdělávání veřejnosti
Fellowes; Personal Data Protection Awareness Campaign, Fleishman-Hillard Varšava
Ostatní (regionální kategorie)
Banking Association of South Africa, Fleishman-Hillard Johanesburg
– red –