Slavnostním vyhlášením výsledků Českého direktu v rámci doprovodného programu veletrhu Reklama 2006 skončil čtvrtý ročník této soutěže. Přihlášen byl rekordní počet 62 soutěžních prací, které se o přízeň odborné poroty utkaly v sedmi kategoriích.
Sponzory soutěže se letos staly firmy Reader´s Digest Výběr, Mediaservis, Česká pošta, Schober Direct Marketing, Lion Teleservices, MIP Group.
Celou soutěž hodnotila 16ti členná odborná porota, složená z řad marketingových expertů, kreativců z praxe, zadavatelů a odborných médií. Většina porotců tentokrát byla tvořená zástupci soutěžních firem. Porotci hodnotili nezávisle na sobě. Každý porotce udělil každé soutěžní kampani dvě bodová hodnocení 5 – 0 pro každé ze dvou kritérií: kreativita a naplnění marketingového cíle + efektivita. Hodnocení proběhlo týden před veletrhem Reklama. V průběhu veletrhu však soutěžní práce hodnotili jeho návštěvníci.
Cenu návštěvníků veletrhu (uděluje pořadatel veletrhu M.I.P.Group) tentokrát získala firma Proximity za soutěžní kampaň Hurtmie.
Absolutně nejvyšší bodové hodnocení z celé soutěže bez ohledu na kategorie získala od poroty také soutěžní práce Hurtmie, s kterou kreativci Proximity uspěli nejen v Českém direktu, v kategorii neziskových kampaní, ale v nedávné době též na prestižní soutěži John Caples Awards.
– red –