Minulý týden začaly finanční produkty bojovat o titul „Nejlepší finanční produkt Zlatá koruna 2006“. Na hodnocení se podílí stočlenná Finanční akademie složená z finančních odborníků a zástupců odborných ekonomických médií.
Bankovní domy, leasingové společnosti, pojišťovny a další finanční instituce celkem přihlásily téměř 150 produktů. Současně začalo hlasování veřejnosti o “Nejoblíbenější finanční produkt roku 2006“, o němž budou napříč všemi kategoriemi rozhodovat sami klienti. Svůj hlas vybranému produktu mohou dát na finančním portálu www.zlatakoruna.info
„Jsme rádi, že v letošním roce neustává zájem o účast v soutěži Zlatá koruna, o čemž svědčí počet přihlášených finančních produktů, který zůstává na stabilně vysoké úrovni, “ dodává ředitel soutěže Zlatá koruna Pavel Doležal.
Ve veřejné soutěži mohou hlasující získat zajímavé ceny od partnerů projektu, jakými určitě jsou například víkend na motocyklu Harley Davidson a Buell, překvapení od značek Ferrari a Maserati, golfové vybavení od značky Callaway a jiné.
Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční v polovině května formou galavečera, v jehož průběhu budou udělena ocenění Zlatá koruna, Stříbrná koruna a Bronzová koruna za první tři místa v jednotlivých kategoriích.
– red –