Reklama

Rok značky Loctite odstartuje TV kampaň

Muž přilepený za podrážky bot ke stropu bude v televizním spotu demonstrovat ještě větší lepicí sílu nových sekundových lepidel Loctite od společnosti Henkel ČR.

Několikatýdenní kampaň na obrazovkách TV Nova odstartuje v polovině února a předznamená další aktivity, které společnost v rámci roku značky Loctite plánuje. Letošek zasvětila firma Henkel sekundovým lepidlům Loctite vzhledem k zcela nové receptuře, která razantně zvýší jejich lepicí sílu.

„Pěti- a dvaceti- sekundové spoty pro letošní kampaň, ve kterých divákům ukážeme přilepení dospělého muže lepidlem Loctite jen za podrážky bot, se točily v Německu a budou vysílány v několika státech Evropy,“ doplňuje Ing. Michaela Švehlová, Brand manager značky Loctite ze společnosti Henkel ČR. Kampaň lepidel Loctite s novou recepturou bude vysílána na TV Nova od 13. 2. 2006 do 26. 3. 2006.

Investice do reklamy jsou dlouhodobou politikou společnosti Henkel ČR. „Konkurenci chceme předčit nejen kvalitou našich výrobků, ale i reklamní podporou. Vždyť v oblasti spotřebitelských lepidel jsme v České republice stále jediní, kdo své značky prezentuje i v televizi,“ říká ing. Michaela Švehlová. Zatím poslední televizní kampaň značky Loctite mohli diváci v České republice vidět v dubnu 2003. V uplynulých dvou letech se na televizních obrazovkách objevily další značky spotřebitelských lepidel od společnosti Henkel ČR, a to Pritt a Pattex. .

V loňském roce značku Loctite podpořila masivní inzertní kampaň lepidla Loctite Super Attak S.O.S Repair. V ženských časopisech se inzeráty objevovaly v průběhu března a dubna. Toto sekundové lepidlo je unikátní především svým balením, které má tvar malého sáčku, či polštářku, takže se skvěle vejde do jakékoli kabelky. Loctite S.O.S Repair se dá charakterizovat jako první sekundové lepidlo, které z marketingového hlediska oslovuje především ženy.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!