U příležitosti 40. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech agentura Bison & Rose Advertising dokončila pro svého klienta – Skupinu ČEZ – nový imageový televizní spot.
„Hlavní myšlenkou bylo představit energii jako součást života. Ve spotu je dynamicky zakomponováno několik mikropříběhů, prolnutých lidskými emocemi, které vyvrcholí závěrečnou pointou,“ říkají členové kreativního týmu Bison & Rose Marek Čaniga (Senior Copywriter) a Kateřina Tylšarová (Senior Art Director). Spot je připraven v půlminutové verzi společně se dvěma desetivteřinovými sestřihy ve speciálním zvukovém formátu Dolby Digital. „Věříme, že ho čeká pozitivní přijetí a stane se přínosem pro image klienta – ukazujeme energii, potažmo ČEZ, jako nedílnou součást života každého z nás,“ doplňuje Gabriela Tomanová, Senior Account Manager Bison & Rose Advertising.
– red –