ICT

Call centrum Lufthansy v provozu

2. června 2005 zahájí v Brně provoz nové call centrum letecké společnosti Lufthansa, Global Tele Sales Brno, s.r.o., jehož výkonným ředitelem se stal Roman Tesař. Globální telefonní zákaznické centrum v Brně bude sloužit potřebám zákazníků deseti zemí střední a východní Evropy.

Roman Tesař se po třech letech vrací zpět do České republiky. V letech 2002-2005 působil ve funkci generálního ředitele společnosti Lufthansa pro Srbsko a Černou Horu. Před odchodem do Bělehradu zastával nejdříve pozici ředitele provozu a poté zástupce regionálního ředitele společnosti Lufthansa pro Českou republiku a Slovensko. “Práce v call centru bude zcela zaměřena na zákaznický servis, lidské zdroje a technickou odbornost. Jsem přesvědčen, že call centrum bude velkým přínosem pro cestující i odborníky z cestovního ruchu v tomto regionu. Pro mě to je navíc možnost vrátit se pod delší době domů a v Brně pomoci vybudovat moderní zákaznické centrum s mezinárodní působností,“ řekl Roman Tesař.

Společnost Global Tele Sales Brno, s.r.o. prozatímně sídlí v Axis parku v Modřicích. Od listopadu tohoto roku se ale přesune do nově vybudovaného areálu Spielberk Office Centre, jehož prvním nájemcem bude právě letecká společnost Lufthansa. Areál je umístěn v centru Brna v Heršpické ulici a je přímo dostupný z dálnice D1. Výstavba, jež byla zahájena dnes položením základního kamene, bude rozdělena do tří etap. Celkové ukončení se plánuje na konec roku 2007.

Úkolem centra bude nabízet zákazníkům služby a informace týkající se letových řádů, cen, rezervací, prodeje a vydávání letenek. Později svoje služby rozšíří rovněž o zprostředkování informací o programu Miles & More pro pravidelné cestující a služby spojené s telefonickým odbavením, nabídkou na internetu a řešení stížností a podnětů. Nabídne i konzultační služby cestovním kancelářím.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!