Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – zubní pasty

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 087 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 18. – 28. února 2005) byla opět zjišťována spontánní znalost značek zubních past.

Letos se mírně změnilo pořadí nejznámějších značek zubních past. Letošním „leaderem“ se stala značka FLUORA (60 %). O 2. a 3. místo se dělí značky COLGATE a ODOL (53 %), jež jsou těsně následovány SIGNALEM (52 %). Značka Signal, jež zaujímala v roce 2004 první pozici, si oproti loňskému roku výrazně pohoršila, a to o celých 9 % bodů. S velkým odstupem následuje značka AQUAFRESH (32 %), jež si rovněž pohoršila ve spontánní znalosti oproti minulému roku (o 8 % bodů). Respondenti jmenovali v rozmezí 26 – 18 % další značky: Stoma, Perlička, Blend-a-med, Lacalut, Vademecum a Elmex. Znalost většiny značek oproti loňskému roku spíše klesá či stagnuje. Celkem se v našem výzkumu objevilo 78 značek a pouze 1,7 % respondentů si nedokázalo vybavit žádnou značku zubních past.

Graf:
Zubní pasty 02/2005

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!