Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – veškeré čistící prostředky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 087 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 18. – 28. února 2005) byla opět zjišťována spontánní znalost značek veškerých čisticích prostředků.

Ptali jsme se i na spontánní znalost značek veškerých čisticích prostředků, tj. prostředky na nádobí, na povrchy podlah, koupelny, kuchyňské linky, resp. sporáků, atd. Celkem bylo uvedeno 151 značek. Z nich je jasným „leaderem“ JAR (80 %) S velkým odstupem následují značky: Mr.PROPER (40 %), CILLIT (35 %), SAVO (32 %), CIF (31 %), BREF (31 %) a PUR (29 %). Významnými zůstávají i nadále – Vanish, Pronto a Domestos. Ty uvedlo více jak 20 % respondentů. Na žádnou značku si nevzpomnělo 2,5 % respondentů.

Graf:
Veškeré čistící prostředky 02/2005

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!