Marketing

Miloš Toman píše pro Newsletter o Sergio Zymanovi

V pravidelném pondělním Newslettru Marketingových novin si budete moci přečíst, kromě přehledu článků za posledních 7 dní, také zamyšlení Miloše Tomana nad knihou Sergia Zymana Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali.

Ukázka článku:
Slíbil jsem minule, že se podíváme na Sergia Zymana a jeho knihu Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali, takže teď svůj slib plním… Název je jistě slibný. A my se ptáme: Kdo je to Zyman, že si dovoluje bourat reklamu? Philip Kotler, který se zřejmě cítí být strážcem čistoty marketingu, přispěchal se zdviženým prstem – Zyman přece dlouhá léta šéfoval reklamě v Coca-Cole, tedy ve firmě, která se dost podstatně zasloužila o to, že si dnes kdekdo plete marketing s červeným Santa Klausem! Zyman to ovšem vyřešil po svém – hned v úvodu knihy popsal, odkud všude ho vyhodili za rebelantské názory.

Na obálce sympatická tvář v belmondovském stylu, uvnitř mírně provokativní slovník, který dává najevo, že autor toho sice ví po čertech hodně, ale není žádný náfuka. Zkrátka sympatický rošťák. Nutno dodat, že si na profesionalitu jen nehraje. Musím se usmívat, když pročítám první stránky knihy. Zyman zde nejdříve popíše prodejní úspěch své první knihy Konec marketingu, jak jsme ho dosud znali, zmíní se o záplavách dopisů od nadšených čtenářů a zcela logicky pak vysvětlí, proč založil svoji poradenskou společnost, která (jen tak mimochodem zmíněno) zaměstnává pětačtyřicet nejlepších odborníků na marketing, reklamu a finance. No nekupte to!

Celý článek bude uveřejněn v Newsletteru Marketingových novin, který si můžete zdarma objednat na adrese: www.mano.cz/newsletter.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!