Marketing

Miloš Toman píše pro Newsletter o Philipu Kotlerovi

V pravidelném pondělním Newslettru Marketingových novin si budete moci přečíst, kromě přehledu článků za posledních 7 dní, také zamyšlení Miloše Tomana nad knihou Marketing od A do Z od marketingové legendy Philipa Kotlera.

Ukázka článku:
Philip Kotler je znám především jako autor značně objemné učebnice. To je také důvod, proč si většina lidí myslí, že jim jedna kniha od klasika marketingu bohatě stačí na celý život. Donedávna se zdálo, že si to myslí dokonce sám autor, protože jeho nové knihy vycházely především z doplňování, přeskupování a opakování toho, co vložil do té první.

Kniha Marketing od A do Z, která vyšla v nakladatelství Management Press v roce 2003, žádné fronty před knihkupectvími nevyvolala. Sám její název totiž vzbuzuje podezření, že půjde zase o nějaké shrnutí toho, čím se čtenář už jedou těžce prokousal. Málokdo si dá tu námahu, aby zjistil, že kniha má pouhých dvě stě stránek, což je na rekapitulaci trochu málo. Čím se tedy Philip Kotler vlastně v knize zabývá?

Celý článek bude uveřejněn v Newsletteru Marketingových novin, který si můžete zdarma objednat na adrese: www.mano.cz/newsletter.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!