Slovníky nejsou většinou zábavné čtení. Existují však výjimky, mezi něž patří výkladový Slovník marketingu, který vydalo nakladatelství Computer Press.
Kniha je překladem z originálního anglického vydání The Marketing Glossary. Autor Mark N. Clemente i překladatelé dbali na co nejpřehlednější prezentaci materiálu, a to s ohledem na potřeby českých uživatelů. Výrazy jsou abecedně řazeny dle českých ekvivalentů a obsahují anglický originál a výklad pojmu v češtině, navíc je slovník oboustranně využitelný, neboť v příloze obsahuje jednoduše koncipovaný rejstřík anglických pojmů s odkazem na české výkladové stránky, kde lze celé heslo nalézt.
Slovník je ve všech směrech sestaven tak, aby usnadnil práci marketingovým manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i obchodníkům, obchodním manažerům a studentům. Poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněný podrobnými vstupy – komentáři. Výběr více než 2500 hesel pokrývá všechny důležité oblasti marketingu a příbuzných oborů:
Marketing management
Reklama
Podpora prodeje
Public Relation
Direct Marketing
Průzkum trhu
Prodej
Čtenáři si však musí uvědomit, že se jedná o knihu původem ze Spojených Států, tedy určité významy, které se týkají amerického marketingu mohou být v tomto oboru u nás odlišné.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
366 stran černobílých
Kód knihy: KE0211
ISBN: 80-251-0228-9, EAN: 978-80-2510-228-2
– pk –