V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 972 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek pánského spodního prádla.
Na dotaz na spontánní znalost značek pánského spodního prádla došlo proti roku 2003 jen k mírným změnám v pořadí první pětice. Lídrem se stal Adidas (23 %) před Jitex Písek (17 %) a na „medailových“ místech se objevuje ještě Triola (13 %). V těsném závěsu s 11% pak figurují značky Šohaj, Pleas, Puma a s 10 % OP Prostějov spolu se značkou Boxer. V rozmezí 5-9 % se pak vyskytuje 8 značek (Adam, Nike, Elite, Šumavan Vimperk, Andrie, Hugo Boss, Trikota a Jeans). Seznam jmenovaných značek dosáhl 49 názvů.