Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – dámské spodní prádlo

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 972 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek dámského spodního prádla.

Složení první pětky nejznámějších značek dámského spodního prádla se významně nezměnilo. Na 1. místě stále zůstává Triola (27 %) před značkami Elite (23 %) a Jitex Písek (21 %). S odstupem za nimi je Belinda (16 %) a Pleas (13 %). Respondenti jmenovali v rozmezí 10 – 8 % další značky – Triumph, OP Prostějov, Evita, Litex, Loana a Andrie. Celkem se ve výzkumu objevilo 57 značek.

Graf:
Dámské spodní prádlo 11/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!