V 6. týdnu tzn. od 07.02 do 13.02. 2005 bylo zaregistrováno 39 nových kampaní, které byly v tomto týdnu zcela nově nasazeny a nebo již běžely dříve ale tento týden poprvé dosáhly celkové sledovanosti alespoň 3% české internetové populace.
Následuje abecední výběr nejzajímavějších zadavatelů nových kampaní 6. týdne:
Agentura Triumf – Výstava Holiday World
Auto Palace Praha – Mazda
Bioscop – premiéra filmu Letec
Eurotel – Eurotel Live – Více lásky k Valentýnu
Invia – Vyberte si ten nejlepší zájezd
OPEL C&S – Úžasňácké modely Opel
Open Gate – Boarding School – soukromé osmileté gymnazium
Oskar Mobil – Vydělávejte na své samostatnosti
Plzeňský Prazdroj – Valentýnské párty
Pojišťovna CS – Flexi invest
T-Mobile – Valentýnská příloha
– red –