Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – tekuté prostředky na nádobí

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 032 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 11.6. – 21.6.2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek tekutých prostředků na nádobí.

Na dotaz na spontánní znalost značek tekutých prostředků na nádobí uvedli respondenti celkem 58 značek. Z nich je jasným „lídrem“ stále JAR (89,0 %) a na 2. místě pak PUR (45 %). Obě tyto značky zaznamenaly proti roku 2003 pokles, a to v případě JARu o 4 procentní body a v případě Puru o celých 13 procentních bodů. 3. místo obsadil CIF (26 %), dále pak Mr. Proper (23 %), který zaznamenal pokles o 6 procentních bodů, CILIT a COLON (20 %). Významnými zůstávají i nadále LENA, REAL, HIT a TOMÍK, které uvedlo více než 10 % respondentů.

Graf:
Tekuté prostředky na nádobí 06/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!