Komerční banka, a.s. (KB) se jako první banka na českém trhu zavazuje dodržovat vůči klientům garantovanou úroveň služeb. Znamená to, že bude dodržovat jasně stanovené principy týkající se produktů, služeb a přístupu ke klientům.
Obsah jednotlivých závazků vychází z průzkumů provedených mezi zákazníky. Podle těchto průzkumů klienti řadí sedm kritérií důležitých pro výběr banky do tohoto pořadí: důvěryhodnost banky, jistota uložení peněz, přesnost a spolehlivost při provádění operací, rychlost provedení operací a služeb, ochota a vstřícný přístup zaměstnanců, odbornost a úroveň poradenských služeb, výše poplatků a diskrétnost.
„Z uvedených očekávání a požadavků klientů také vycházejí konkrétní závazky, které jsou součástí garantované úrovně služeb a které jsou založeny na čtyřech základních principech: důvěra, rychlost, bezpečí a spokojenost,“ vysvětluje André Leger, výkonný ředitel KB pro marketing.
Konkrétním závazkem banky vůči klientům je např. obsluha u jejich osobního bankovního poradce, rozšiřování obchodních míst, zajištění přístupu klientů k jejich penězům 24 hodiny denně a využívání bezplatné telefonní linky, či závazek vrácení až dvou měsíčních poplatků za vedení některých vybraných běžných účtů, nebude-li s ním klient banky spokojen.
– das –
Článek je uveřejněn ve spolupráci se serverem Svět hospodářství.