ICT

Počet zákazníků Eurotelu překročil hranici 4,5 milionů

Společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., překročila během letošních vánočních svátků rekordní hranici čtyř a půl milionů zákazníků. Eurotel tímto ještě více potvrdil svoji dosavadní pozici předního mobilního operátora v České republice.

„Chtěl bych touto cestou poděkovat všem našim zákazníkům , kteří nám dávají svoji důvěru a díky nimž jsme dosáhli tohoto významného milníku v historii naší společnosti. Tato rekordní hranice je zároveň důkazem, že letošní vánoční kampaň bude pravděpodobně patřit k vůbec nejúspěšnějším v historii Eurotelu,“ uvedl Michal Heřman, generální ředitel společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o., a pokračoval: „Podařilo se nám tímto dále posílit naše vedoucí postavení na trhu, které však nespočívá pouze v počtu zákazníků ,ale také v dalších ukazatelích, jakými jsou tržby, ziskovost společnosti, počet inovací, nebo hodnota vytvořená pro vlastníky.“

Společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., získala letos, již třetí rok za sebou, prvenství podle indikátoru EVA (ekonomická přidaná hodnota pro vlastníky) podle hodnocení vypracovaného společností Central European Capital ve spolupráci s agenturou Čekia. „V roce 2004 jsme dále upevnili naše vedoucí postavení také v datových službách, když jsme uvedli jako první mobilní operátor v ČR službu vysokorychlostního přístupu na internet pod názvem Eurotel Data Expres, kterou před vánočními svátky využívalo již téměř 28 tisíc našich zákazníků. Navíc, před vánočními svátky jsme jako první mobilní operátor v ČR uvedli na český trh technologii ‚Push To Talk‘,“ dodal Michal Heřman.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!