Reklama

Evropa 2 na začátku října zahájila třetí vlnu své reklamní kampaně

Na začátku října začala poslední letošní vlna reklamní kampaně Evropy 2. Cílem celé kampaně je posílení hudební image Evropy 2 a podpoření pozice nejposlouchanějšího rádia mladých lidí. První dvě vlny, které byly nasazeny na jaře a v létě letošního roku, proběhly pod názvem Nastav uši hvězdám s podtitulem MaXXimum muziky a tato závěrečná fáze nese jako hlavní headline již přímo slogan rádia: MaXXimum muziky.

„V této vlně reklamní kampaně využíváme kombinaci venkovní reklamy a inzerce v tisku,“ komentuje kampaň Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Evropy 2 a Frekvence 1. Po celé ČR je rozmístěno několik stovek billboardů a osvětlených bigboardů a další desítky osvětlených ploch Dirtecho se nacházejí u čerpacích stanic. Během října a první poloviny listopadu vychází několik desítek tiskových inzerátů v řadě příloh celostátních deníků (Magazín MFD, Blesk magazín TV, Pátek LN …), v týdenících (TV Magazín, Spy, Šťastný Jim …) i měsíčnících (Score, Cosmopolitan atp.). Vizuál je ve všech případech jednotný a graficky i obsahově vychází z předchozích vln.

„Součástí kampaně je také informace o nových internetových stránkách Evropy 2, které byly spuštěny v pondělí 18. října 2004. Nové stránky obsahují řadu nových sekcí, dále např. informace o právě hraném songu, rozsáhlý internetový obchod apod. a celkově přinášejí výrazné zlepšení v kvalitě a rozsahu naší komunikace na internetu,“ vysvětluje Matouš Rek.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!