ICT

Adobe podporuje zavádění proměnných dat do publikování

Nové středisko zdrojů pro publikování proměnných dat Adobe pomůže tvůrčím oborům realizovat vizuálně bohaté kampaně, přizpůsobené na míru jednotlivým příjemcům.

San Jose, Kalif., 13. října, 2004 – Společnost Adobe představila středisko zdrojů pro publikování proměnných dat www.adobe.com/vdp, vzdělávací zdroj pro kreativní profesionály, marketingová oddělení a poskytovatele tiskových služeb, snažící se nastartovat přijetí a implementaci řešení pro publikování proměnných dat (VDP, Variable Data Publishing).

VDP automatizuje vytváření personalizovaných materiálů sloučením opakujícího se obsahu z předlohy rozvržení stránky s proměnnými daty, importovanými z digitální databáze. S použitím softwaru pro dynamický návrh, jako je Adobe InDesign CS, pak mohou kreativní profesionálové a pracovníci v marketingu sestavit tyto specifické dokumenty, ve kterých jsou texty, barvy a obrazy stejně individuální, jako jednotliví příjemci. VDP může přinést další zdroj příjmů pro tiskárny, a umožní pracovníkům v marketingu realizovat personalizované kampaně, s kterými dosáhnou vyššího stupně odezvy, vyšší návratnosti nákladů a podpoří pevnější vztahy se zákazníky.

Středisko zdrojů pro publikování proměnných dat (VDP Resource Center) představuje technologie a produkty, a přináší výukové materiály, které pomohou profesionálům a poskytovatelům tisku snadno a rychle provádět kampaně zaměřené na přímý marketing, vytváření vedoucího postavení a posilování loajality. Zákazníci si mohou přímo z tohoto střediska zdrojů zdarma stáhnout zkušební software a zakoupit zásuvné moduly řešení VDP od nezávislých partnerů Adobe, kompatibilní s Adobe Creative Suite. Adobe Creative Suite, uvedená na trh v říjnu 2003, umožňuje vydavatelům transformovat a modernizovat tiskovou produkci i pracovní postupy publikování na více médiích. Rostoucí ekosystém vývojářů, systémových integrátorů, poskytovatelů tiskových služeb a školících partnerů pomáhá významným novinám, časopisům, obchodníkům a reklamním agenturám ve světe budovat jejich podnikání s pomocí publikačních technologií Adobe, založených na otevřených standardech.

„V dnešní době soupeří o pozornost spotřebitele více mediálních kanálů a zdrojů informací. Spotřebitelé očekávají, že marketingové materiály budou personalizované. Naše studie ukazují, že 69 procent spotřebitelů dává přednost vysoce personalizovaným reklamním materiálům. Zákony proti spamu tuto záležitost zkomplikovaly a přinutily pracovníky v marketingu hledat nové způsoby, jak oslovit zákazníky pomocí personalizovaného obsahu,“ řekl Charlie Corr, ředitel InfoTrends/CAPVentures. „Tím vznikly nové obchodní příležitosti pro poskytovatele tiskových služeb v podobě publikování proměnných dat (VDP). Tiskárny jsou schopné nabídnout služby s větší přidanou hodnotou, které jim zvýší příjmy, a pracovníci v marketingu pracují na kampaních, které budou mít vyšší míru odezvy zákazníků.“

K dispozici je množství nástrojů pro návrh a publikování s proměnnými daty ve formě zásuvných modulů pro Adobe Creative Suite od vývojářů softwaru a poskytovatelů systémů pro digitální výstup. XMPie, Datalogics, Creo, Em Software a Sansui nabízejí řešení pracovních postupů s proměnnými daty, určené pro široké spektrum požadavků. Například s novým zásuvným modulem uDirect pro Adobe InDesign CS od XMPie mohou tvůrčí profesionálové navrhovat, prohlížet a posílat na výstup soubory VDP pro množství výstupních zařízení přímo ze svých počítačů. DL Formatter DL-100 od Datalogics umožňuje uživatelům Adobe Acrobatu vytvářet šablony v jakémkoliv nástroji pro návrh a přidat proměnné elementy a logiku v prostředí Acrobatu.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!