Knihy

Jak úspěšně řídit firmu

Pod tímto názvem vydává nakladatelství Computer Press pokračování světového bestselleru Jak mnohem lépe prodávat. Autor Brian Tracy se zabývá personálním poradenstvím a poskytuje konzultace společnostem v oblasti organizačních výsledků. Ve své knize prezentuje techniku Turbostrategie, jejímž cílem je rapidní zvýšení prodeje a tržeb, snížení výdajů a tím oživení zisku v konkurenčních podmínkách trhu.

Turbostrategie představuje podle autora intenzivní, rychlou, cílenou a efektivní cestu k vytýčení a uskutečnění dané strategie. Kniha vychází z autorových zkušeností a řady odborné literatury. Je určena především vedoucím pracovníkům a majitelům společností, kterým by měla být nápomocná při uskutečnění změn za účelem zlepšení výsledků jejich organizace.

Celá kniha je napsaná formou krátkých myšlenek a doporučení k jednotlivým problematikám, které vychází z autorových zkušeností a poznatků. Autor z pohledu konzultanta neustále klade otázky ohledně činnosti vaší firmy a vašich pracovních postupů. Následně se snaží vyzdvihnout nejvýznamnější prvky nebo charakteristiky každé prováděné činnosti. Opírá se přitom o řadu praktických a osvědčených myšlenek, metod a technik, které využívá řada úspěšných společností.

Tato kniha může být aplikovaná na jakýkoliv podnik nebo firmu s různým polem působnosti. Neobsahuje žádné konkrétní návody nebo postupy, ale spoustu vhodně a záměrně kladených otázek, které každého přinutí přehodnotit jak své osobní činnosti, tak působení celé organizace.

Odpověďmi na všechny otázky položené v knize jste schopni poodhalit nedostatky ve fungování vaší firmy nebo prováděných činnostech. Na jejich základě se vám podaří objevit nové tržní příležitosti nebo vám pomůže zefektivnit vaší činnost.

Na závěr už jenom citát z knihy od Sally Pipes, presidentky Pacifik Research Institute, San Francisco: „Pokud chcete, aby váš podnik přežil a vzkvétal, jeden výtisk si kupte. Budete rádi, že jste to udělali“.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Brian Tracy: Jak úspěšně řídit firmu
136 stran černobílých
Kód knihy: KE0216
ISBN: 80-251-0175-4, EAN: 978-80-2510-175-9

Autor recenze: Dušan Belko

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!