Obchod

O Obchodníka roku hlasovalo již 5 000 spotřebitelů

Zákazníci, kteří ve druhém ročníku ocenění Multiservis Obchodník roku volí svůj nejoblíbenější obchod, hodnotí prozatím jako nejlepší společnost Tesco. V první pětce se dále v týdnu od 26. července do 1. srpna umístily IKEA, Delvita, 123shop.cz a Makro.

V takzvaném „Barometru spokojenosti“, kde mohou dávat hlasující obchodníkům kladné i záporné bodové ohodnocení, potvrdil své dosavadní vedení obchodní dům Tesco (celkem 788 bodů). Následuje jej s těsným jednobodovým odstupem společnost IKEA (787 bodů) a poté síť supermarketů Delvita (667 bodů), internetový 123shop.cz (597 bodů) a Makro Cash & Carry se 458 body.

Jen v týdnu od 26. července hlasovalo pro svého nejoblíbenějšího obchodníka 1 252 hlasujících. Ti v daných kategoriích „oznámkovali“ celkem 2 277 společností. Od vyhlášení se tak hlasování zúčastnilo celkem 5 056 respondentů.

Hlasování veřejnosti probíhá od 1. června do 30. září na internetových stránkách www.obchodnikroku.cz nebo prostřednictvím SMS zpráv na číslo 602 480 480 ve tvaru Jméno obchodníka mezera známka. Každý spotřebitel může přitom hlasovat maximálně jednou denně. Veřejnost volí vítěze ve stejných kategoriích jako odborná porota: hypermarkety, supermarkety, prodejci nábytku, hobbymarkety, prodejci drogistického zboží, prodejci elektrospotřebičů, prodejci textilu a oděvů, ochody Cash & Carry a internetoví obchodníci. Svoji spokojenost se službami, šíří sortimentu či ochotou personálu jednotlivých obchodníků přitom může vyjádřit tak, že společnosti oznámkuje od jedničky do pětky. Jako nejlepšího přitom spotřebitelé mohou uvést kteréhokoliv obchodníka, přičemž záleží jen na nich, zda budou hlasovat ve všech kategoriích, nebo jen v některých.

Vedle zákazníků volí nejlepšího obchodníka také odborná porota. Konečné výsledky obou částí ocenění Multiservis Obchodník roku 2004 budou vyhlášeny na slavnostním večeru 5. října 2004.

„První ročník ocenění pro nejlepší obchodníky Multiservis Obchodník roku 2003 si získal značný ohlas jak mezi samotnými obchodníky, tak mezi odbornou i laickou veřejností. Věříme, že zákazníci možnost rozšíření hlasování do všech kategoriích ocení – právě jejich spokojenost totiž stojí v centru zájmu obchodníků,“ řekl Jiří Pathy, generální ředitel GE Capital Multiservis.

Organizátorem ocenění Multiservis Obchodník roku 2004 je společnost Fincentrum Media, generálním partnerem GE Capital Multiservis. Mediálními partnery jsou iDNES, Euro, Nedělní svět, Vlasta, Týdeník Květy a Strategie, odborným mediálním partnerem je měsíčník Moderní obchod.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!