Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – lihoviny

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 096 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 12. – 22. března 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek lihovin. Z celkově 115 uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává FERNET STOCK (66 %) před značkou BECHEROVKA (56 %) a FERNET CITRUS (55 %). TUZEMSKÝ RUM si uchoval 4. pozici se 43 %.

Mezi 38 – 29 % byly jmenovány značky Rum Božkov, Finlandia vodka, slivovice a vaječný koňak, mezi 26 a 21 % pak Fernet Orange, Jim Beam, Griotka Pražská vodka, Ballantines a Hanácká vodka. Pouze 1,1 % respondentů nebylo schopno vyjmenovat ani jednu značku.

Graf:
Lihoviny 03/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!