Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelna, dvě společnosti z největší rakouské finanční skupiny ve střední a východní Evropě, uzavřely v těchto dnech dohodu o spolupráci s reklamní agenturou Leo Burnett Advertising a mediální agenturou Starcom Media Vest Group.
Výběrové řízení probíhalo od dubna 2004 a bylo reakcí na ukončení spolupráce se stávající reklamní agenturou Mark BBDO. V návaznosti na výběr nové reklamní agentury bylo vyhlášeno i výběrové řízení na mediální agenturu, kterou byla do té doby OMD Czech, a.s.
„Jsem si jistý, že se nám v Leo Burnett a Starcomu podařilo nalézt silné partnery pro pokračování úspěšného růstu Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny na českém trhu a věřím, že naše spolupráce a nové kampaně tento růst ještě urychlí,“ uvedl Jan Vraný, ředitel odboru bankovnictví pro soukromé osoby Raiffeisenbank a.s.
„Rozhodnutí Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny spolupracovat s naší agenturou je pro nás významným oceněním našich strategických a kreativních kvalit i našich bohatých zkušeností z oblasti finančního sektoru v České republice. Jsme přesvědčeni, že se nám podařilo sestavit silný tým, se kterým Raiffeisenbank i Raiffeisen stavební spořitelna dosáhnou vysoko stanovených cílů. Velmi se těšíme na vzájemnou spolupráci,“ dodává Josef Havelka, ředitel agentury Leo Burnett Advertising pro střední a východní Evropu.
– red –