Reklama

Nová soutěž pro značku Pepsi – ve hře jsou desítky letenek do evropských metropolí

Pro značku Pepsi (v Čechách reprezentovanou společností General Bottlers CR s.r.o.) připravila společnost ComGate novou kampaň „Otoč víčkem a leť !“ Pod každým víčkem 0,5l lahví nápoje Pepsi je umístěn soutěžní kód, který může zákazník odeslat a těšit se na výhru. Vyhrává každá v pořadí 10. a 99. SMS – odesílatel každé 10.SMS vyhrává multi CD, odesílatel každé 99. získává zpáteční letenku do některé z evropských metropolí. Soutěž probíhá v průběhu následujících 2 měsíců – od 19. července do 19. září 2004

Společnost ComGate, a. s., je přední poskytovatel služeb mobilního marketingu v České i Slovenské republice. Specializuje se na marketingové kampaně a spotřebitelské soutěže za využití SMS komunikace. Podílela se na SMS kampaních pro společnosti a značky jako jsou např. Absolut Vodka, Europress, Figaro, Helen Harper, Henkel, Marlboro, Pepsi, Renault, Unilever, Tipsport, Carrefour, Seznam.cz nebo Sparkys – na přelomu roku 2003 a 2004 realizovala jednu z nejvýznamnějších kampaní v historii mobilního marketingu v České republice – spotřebitelskou soutěž „Najdi svou perlu“ pro sít čerpacích stanic Shell.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!