Internetová full-service agentura Actum zvítězila ve výběrovém řízení společnosti HYPO stavební spořitelna a. s. na poskytovatele služeb internetového marketingu. Prvním dokončeným projektem v rámci nově navázané spolupráce je redesign stávající internetové prezentace stavební spořitelny (www.hypos.cz).
„Společnost Actum jsme si vybrali jako dodavatele kvůli komplexně a kvalitně zpracovanému mixu elektronického marketingu, který zdůrazňoval přívětivý přístup k zákazníkovi a vhodně integroval jednotlivé interaktivní nástroje,“ říká Radek Mařík z oddělení marketingu HYPO stavební spořitelny a. s.
Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour Česká republika, Carrefour Portugal, Hyundai Motor CZ, JCDecaux, Oriflame, Pražský hrad.
– red –