Společnost NAT1,s.r.o.,která má licenci na vysílání specializovaného 24 hodinového teleshoppingového kanálu Nabídková televize,hledá zájemce o převzetí majoritního podílu ve společnosti.
Zatím je program už rok vysílán jen regionálně v severních Čechách. „Od majoritního vlastníka očekáváme, že zajistí financování spojené s šířením programu po satelitu a vytvoří podmínky pro vysílání Nabídkové televize také u hlavních kabelových operátorů“, říká jednatel společnosti Luboš Lidický. „Samotný program tvoří monotématické bloky zaměřené na divácky přitažlivou nabídku zboží a služeb. Momentálně je zaměřená na automobilismus, nabídku letních dovolených, přípravu jídel Evou Pilarovou atd.“
Cílový projekt předpokládá komerční úspěšnost Nabídkové televize srovnatelnou se zahraničními kanály stejného zaměření.Licenční podmínky navíc umožňují nejen nabídku zboží, ale také širokého spektra služeb, například bankovních a pojišťovacích produktů, realit, kultury i sportu.
– red –