Cleverlance provádí pro největšího dodavatele telekomunikačních služeb v České republice transformaci stávajícího řešení on-line objednávkového systému.
Společnost Cleverlance, přední dodavatel vícevrstvých řešení, spolupracuje na novém projektu pro ČESKÝ TELECOM, největšího poskytovatele telekomunikačních služeb v ČR. V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům ČESKÉHO TELECOMU dodala Cleverlance v minulém roce novou aplikaci pro objednávání služeb ČESKÉHO TELECOMU, který je integrován do prostředí stávajícího aplikačního portálu společnosti ČESKÝ TELECOM.
V první fázi projektu byl už v říjnu roku 2003 nový systém předán do ostrého provozu. Nové objednávkové aplikace obsahují řadu vylepšení jako např. inteligentní validaci vstupních dat s nápovědou, jak správně vyplňovat údaje, nebo zasílání potvrzovacích e-mailů zákazníkům.
V současné době se vytváří analýza druhé fáze, zajišťující lepší integraci na související interní systémy ČESKÉHO TELECOMU, což se projeví ve výrazném zkrácení doby vyřizování objednávek.
– red –