Oskarovi zákazníci by nyní měli v nové Oskaréně najít odpovědi na své dotazy rychleji. Mobilní operátor předělal službu podle jejich požadavků.
Oskar spustil „poradenský portál“ pro zákazníky na adrese www.oskarena.cz v nové podobě. Uspořádání portálu nyní více odpovídá přání zákazníků. Už na hlavní stránce mají tři nejvyužívanější možnosti: Nastavení mobilního telefonu, Nastavení operačních systémů a volbu Ptejte se Technoidů/Hledejte v databázi. To znamená, že ať už zákazník přichází s jakýmkoliv problémem, mělo by se mu podařit ho vyřešit během několika okamžiků a kliknutí myši.
Týká se to zejména nastavení mobilu pro nejrůznější služby. Oskar na začátkem roku 2004 spustil pro naprostou většinu telefonů, které jsou v jeho síti tzv. chytré textovky. Ty umějí jednoduše nastavit telefon například pro používání WAPu, GPRS nebo FotoPošty MMS bez jakéhokoliv zásahu uživatele. A poslání chytré textovky je úplně zadarmo.
Tomu také odpovídá používanost této služby. V březnu si jich Oskarovi zákazníci naposílali téměř 70 tisíc a podobně to vypadalo i v dubnu. Potvrzují se tak slova Oskarova mluvčího Petra Šindlera z ledna: „Máme radost, že nabízíme chytré textovky pro všechny telefony používané v Oskarově síti ve větším množství. Zvýší to uživatelský komfort pro naše zákazníky.“
– red –