Reklama

Značky domácích spotřebičů Indesit a Ariston přichystaly soutěž

Společnost Merloni Elettrodomestici, výrobce domácích spotřebičů značek Indesit a Ariston, přichází v květnu 2004 s novou podporou prodeje. Ta se zaměří především na chladničky z portfolia obou značek, jejichž prodejní sezóna s nadcházejícími letními měsíci právě začíná.

Indesit pomocí reklamy v kině, televizi a rádiu představí především novinky z portfolia pro rok 2004. Televizní spoty a spoty ve vybraných kinech a na rádiových stanicích představí spotřebitelům speciální funkce spotřebičů Indesit. První z nich je super rychlý prací program Time4You, který osvěží běžné prádlo již za 30 minut, nebo chladicí zóna Play Zone určená pro variabilní ukládání všech typů nápojů. Značka Ariston využije pro podporu především rádiových spotů zaměřených na chladničky. Kampaň potrvá celé dva měsíce a zaměří se především na funkce Ariston chlazení.

Kampaň Indesit bude v místech prodeje podporována ještě atraktivní soutěží o šest digitálních kamer. „Každý, kdo si do 18. června zakoupí chladničku Indesit z nové modelové řady, automaticky získá 24 láhví limonády Schweppes. Jestliže navíc odhadne, kolik váží nová lednička Indesit BE 34P a jeho odpověď bude jednou ze šesti nepřesnějších, získá digitální kameru Sony,“ říká Martina Sokolová, marketingová manažerka značky Indesit.

Značka Ariston připravila pro své zákazníky spotřebitelskou soutěž pod názvem „Všechny cesty vedou do Říma“ o dva víkendové zájezdy do tohoto města. Stačí si zakoupit ledničku Ariston, a pak odpovědět na otázku, kolik se této soutěže do 16. července, kdy soutěž končí, celkem zúčastní lidí. Nepřesnější odpověď vyhrává. „Aby se naši zákazníci mohli s Ariston spotřebiči seznámit osobně, připravili jsme pro ně také speciální výstavní stánek Ariston. Ten bude umístěn ve vybraných prodejnách řetězců s elektronikou,“ vysvětluje Vendulka Hášová, marketingová manažerka značky Ariston.

Indesit je poziciován jako značka pro mladou Evropu – hravá, mladá a plná energie v duchu sloganu „We work, you play“. (My pracujeme, vy žijte). Cílovou skupinu tvoří zejména mladí lidé. Právě Indesit by měl být značkou prvních domácích spotřebičů, které si pořídí nově vznikající mladá domácnost. Designérem značky Indesit je již od roku 1993 Giorgetto Giugiaro. Letošní charakteristiky Giugiaro Design jsou okrouhlé formy, temperamentní linie a svět barev. V řadě nových domácích spotřebičů se vedle sebe objevuje jednoduchá obsluha, spolehlivost, síla a okouzlující styl.

Domácí spotřebiče značky Ariston jsou navrženy tak, aby svým uživatelům umožnily lépe hospodařit s časem a více se věnovat sobě a svým blízkým. Této filozofii odpovídá i slogan této značky „Time together“ (Čas trávený spolu). Spotřebiče této značky charakterizuje moderní elegantní design, řada inovativních technologií, nových funkcí, automatizovaných programů a doplňkových služeb. Primární cílovou skupinu tvoří ženy ve věku 25 – 44 let, které vyznávají tradiční hodnoty, ale přitom se nebrání technologickým novinkám.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!