Významná obchodní společnost Unilever ČR, spol. s r. o. (www.unilever.cz) ve spolupráci s reklamní agenturou White Advertising a. s. realizovala se společností CP Online, a. s. (www.cponline.cz), unikátní věrnostní program Unilever Program Partner 2004.
Významní obchodní partneři společnosti Unilever ČR, spol. s r. o. teď díky programu „Unilever Program Partner 2004“ mohou čerpat finanční bonusy ve formě svých nákupů ve více než 200 internetových obchodech sjednocených v internetovém obchodním centru Vltava2000® ( www.vltava2000.cz ).
„Naše internetové obchodní centrum Vltava2000® má více než 4 letou tradici, kolem 75 000 registrovaných zákazníků a obrat všech obchodů přesahuje 5 000 000 Kč každý měsíc,“ říká Dalibor Kaláb, vedoucí internetových služeb ve společnosti CP Online, a. s., která centrum provozuje.
Společnost CP Online, a. s. připravila společně s reklamní agenturou White advertising a. s. pro společnost Unilever ČR, spol. s r. o. kompletní technologické zabezpečení bonusového programu Unilever – Program Partner 2004. „Technologické řešení programu představovalo přípravu a dodávku plastových karet pro čerpání výhod programu jeho účastníky, dále také návrh, přípravu a dodání aplikace pro řízení všech událostí programu a zejména spojení vytvořené aplikace s internetovým nákupním centrem Vltava2000®,“ upřesňuje Radek Mašata, ředitel internetových projektů ve společnosti CP Online, a. s.
– red –