Novinku, možnost individuálního nastavení webu, realizovala agentura FG Forrest pro svého klienta Stavební spořitelnu České spořitelny (SSČS). Po nedávném redesignu webu buřinky (www.burinka.cz) pokračuje tato finanční instituce v navazování intenzivnějších vztahů se svými zákazníky. Agentura realizovala systém personalizace internetových stránek SSČS v rámci služeb internet full-service.
SSČS nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům možnost sestavit si na webu buřinky (www.burinka.cz) vlastní navigační menu. Uživatelé si pomocí jednoduchých a srozumitelných záložek sami určí, které sekce v oblasti bydlení a jeho financování chtějí nejčastěji využívat. Registrací do systému se uživatelům značně usnadní pohyb v rámci prezentace a také se tím prohloubí přímá komunikace s buřinkou. Cílem tohoto řešení je podpořit návštěvnost stránek SSČS a vytvořit základnu potencionálních zákazníků.
– red –