Reklama

CzechTourism propaguje ČR pomocí tištěné pohlednice od iMagicu

Státní agentura CzechTourism, která se zabývá propagací České republiky, nově zařadila do marketingového mixu tištěnou pohlednici. Výtvarné řešení, využívající motiv turistického rozcestníku a pozice ČR coby státu ve středu Evropy, vytvořil kreativní tým agentury iMagic. Ta pro CzechTourism před několika týdny připravila projekt elektronických pohlednic http://postcards.czechtourism.com.

Více než 100 tisíc kusů pohlednic bude distribuováno zdarma prostřednictvím vybraných hotelů, na veletrzích cestovního ruchu a na kongresech. CzechTourism uvažuje i o distribuci pomocí časopisů a cestovních kanceláří.

Pro využití této formy prezentace České republiky se CzechTourism rozhodl na základě analýz společnosti General Marketing. Z nich vyplývá, že největší počet návštěvníků zavítá do ČR na základě doporučení. „Chceme do propagace více zapojit ty, kterým se u nás líbilo a chtějí Českou republiku doporučovat známým, přátelům a dalším lidem. K tomu je pohlednice ideální nástroj,“ uvedl David Gladiš, ředitel CzechTourismu.

Pro iMagic šlo o další zakázku, kdy v rámci výběrového řízení zvítězil nápadem na zpracování grafiky pro off-line médium. Podobně agentura pracovala např. pro rtěnku Double Impact či krém Anew Clinical značky Avon Cosmetics.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!