Státní agentura CzechTourism, která se zabývá propagací České republiky, nově zařadila do marketingového mixu tištěnou pohlednici. Výtvarné řešení, využívající motiv turistického rozcestníku a pozice ČR coby státu ve středu Evropy, vytvořil kreativní tým agentury iMagic. Ta pro CzechTourism před několika týdny připravila projekt elektronických pohlednic http://postcards.czechtourism.com.
Více než 100 tisíc kusů pohlednic bude distribuováno zdarma prostřednictvím vybraných hotelů, na veletrzích cestovního ruchu a na kongresech. CzechTourism uvažuje i o distribuci pomocí časopisů a cestovních kanceláří.
Pro využití této formy prezentace České republiky se CzechTourism rozhodl na základě analýz společnosti General Marketing. Z nich vyplývá, že největší počet návštěvníků zavítá do ČR na základě doporučení. „Chceme do propagace více zapojit ty, kterým se u nás líbilo a chtějí Českou republiku doporučovat známým, přátelům a dalším lidem. K tomu je pohlednice ideální nástroj,“ uvedl David Gladiš, ředitel CzechTourismu.
Pro iMagic šlo o další zakázku, kdy v rámci výběrového řízení zvítězil nápadem na zpracování grafiky pro off-line médium. Podobně agentura pracovala např. pro rtěnku Double Impact či krém Anew Clinical značky Avon Cosmetics.
– red –